Träningspass tisdag

Igår var jag fortfarande trött och kände mig fortfarande hängig efter sjukdom, idag har jag mått väldigt bra och känner att jag är tillbaka till mitt friska jag igen :)
 
Det märktes på gymmet, det var riktigt härligt att träna idag, kände att jag hade energi samtidigt som jag blev väldigt trött i musklerna. Idag körde jag axlar, bröst och triceps. Jag körde dips och idag var första gängen på väääääldigt länge som jag körde helt utan hjälp av maskinen och det gick bättre än vad jag hade väntat mig. Av någon konstig anledning har jag alltid varit stark i triceps och nu när jag kommit igång med träningen så börjar tricepsen verkligen komma fram så jag måste nog jobba mer med biceps så att jag inte ser så lustig ut :P
 
Summeringen blir helt enkelt att det var ett riktigt skönt gympass, engergin är tilbaka och då är ju träning helt underbart! :)
 
 
Puss och Kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kullie.blogg.se

I den här bloggen kommer ni få följa min kamp mot vågen, på ett annat sätt, min väg att försöka få kilona att komma isället för att försvinna.

RSS 2.0