Träning

För att komma igång ordentligt är det bra att lägga upp träningen och dela upp kroppen. För att träningen ska bli så bra som möjligt tycker jag att det är viktigt att ha en plan när man ska träna så att man vet vad man ska göra när man kommer till t ex. gymmet.
 
Min bror har hjälpt mig att lägga upp min träning och för mig fungerar det väldigt bra, den här indelningen gör att jag alltid eller i alla fall nästan alltid ;) känner mig pigg i kroppen och kan göra ett bra träningspass.
 
Pass 1: Bröst, axlar och triceps.
Pass 2: Rygg, mage och biceps.
Pass 3: Ben och vader.
 
Jag kommer också ändra sättet jag tränar med tiden för att kroppen inte ska vänja sig vid en viss belastning utan hela tiden få nya utmaningar.
 
Månad 1: 10-12 repitioner.
Månad 2: 6-8 repitioner.
Månad 3: 3-5 repititioner.
 
Än så länge fungerar det väldigt bra!
 
Puss och Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kullie.blogg.se

I den här bloggen kommer ni få följa min kamp mot vågen, på ett annat sätt, min väg att försöka få kilona att komma isället för att försvinna.

RSS 2.0