Träningspass onsdag

Träningspasset idag flöt på väldigt bra, körde biceps, rygg och mage. Det här passet känns väldigt smidigt och lite enklare än dem andra passen och det är skönt att ha ett sådant pass också.
Jag har alltid tyckt att det är roligt att träna mage, dels för att det är kul att se resultatet, en fin mage tackar man ju inte nej till ;) dels så har jag nog alltid varit stark i mage och då är det klart att det blir roligare.
Energin låg på en normalnivå idag inte jättepigg och inte trött :)
 
Puss och Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kullie.blogg.se

I den här bloggen kommer ni få följa min kamp mot vågen, på ett annat sätt, min väg att försöka få kilona att komma isället för att försvinna.

RSS 2.0