Starten

Jag har alltid varit en liten människa.
Jag är bara 153 cm och har bara sugrör till benstomme, detta gör ju självklart att jag aldrig riktigt kommer bli någon tungviktare.
Dessutom så har jag som ni vet väldigt svårt att lägga på mig.
 
Under hösten var jag mycket sjuk och träningen blev med det lidande och jag blev bara smalare och smalare. Jag hade då dålig koll på min vikt då jag inte ägde någon våg. Julen kom och även då var jag väldigt sjuk. I julklapp fick jag just en våg av min kära bror. När jag kom hem efter julen i stugan som ligger i Småland så provade jag min fiende, vågen. Det blev ingen rolig upplevelse, den 8:e januari vägde jag bara 32 kg!
 
Jag visste inte vad jag skulle ta mig till när jag såg dem låga siffrorna. Tur så är jag en tävlingsmänniska och tänker inte bli slagen av en jäkla våg!
 
Det har snart gått två månader och jag har redan gått upp 4 kg! Dessa kilon är jag överlycklig för, aldrig har jag gått upp så mycket på så kort tid.
 
Från och med nu kommer ni kunna följa min träning, hur jag äter och tänker för att lyckas.
 
Nu ska jag kolla på herrarnas 5 mil i VM, Heja Sverige! :)
 
Puss och Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kullie.blogg.se

I den här bloggen kommer ni få följa min kamp mot vågen, på ett annat sätt, min väg att försöka få kilona att komma isället för att försvinna.

RSS 2.0