Mål

Mitt mål är att gå upp i vikt och mitt första vikt mål som jag har är 40 kilo och det har jag aldrig vägt. Min normal vikt är 38 kg, jag har haft som mål att väga 40 kg sedan jag gick i åtta men har aldrig lyckats.
 
Den här gången ska det gå!
 
Mitt andra vikt mål är 43 kilo minst, jag vill få ordentligt med reserver, blir jag sjuk så har jag idagsläget ingenting att säga till om och det är läskigt. Självklart är det även för utseendets skull, jag vill inte vara så här spinkig, det är enormt svårt att hitta kläder som passar och sitter bra.
 
För att jag ska klara de här mplen ska jag träna styrketräning tre gånger i veckan, äta ca sex gånger om dagen, äta gainer och creatin.
 
Hittills har metoden resulterat i 4 kg på två månader och det kunde jag aldrig tro! :)
 
 
Puss och Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kullie.blogg.se

I den här bloggen kommer ni få följa min kamp mot vågen, på ett annat sätt, min väg att försöka få kilona att komma isället för att försvinna.

RSS 2.0